lördag 4 juli 2009

Reglarna grundmålade

Väl i garaget kändes svalkan, trots 28 grader på utsidan, plötsligt inte lika lockande. Mörkt och trångt. Med tanke på de få minuter som min kropp varit exponerad för solen i år, insåg jag att nu var ett ypperligt tillfälle att ta igen det.

Sagt och gjort reglar bars ut och grundfärgen fick sig en omrörning. Pallbockar och "fruntimmerslösning" riggades.

Sen var det bikini på och ... action.
...
En stund senare sitter jag nöjd och utsikten betydligt angenämare ut. (då menar jag de nymålade reglarna och inget annat ;-)
Nymålade reglar låg på rad som ett bevis på att moment 1 var genomfört.
Svalkar mej med iskallt vatten och en slät bulle och ser i mina tankar den blivande skapelsen.

1 kommentar:

  1. Härligt :)
    Duktig du vart...Jam & Kram!!!

    Mjsst..Ser fram emot resultatet ;)

    SvaraRadera