torsdag 16 juli 2009

Nätet som kom bort

Har väntat, mailat, fått svar och väntat. Några nätrullar har jag inte sett röken av än. Det var inget annat att göra än att kontakta leverantören och förhöra mig om statusen på det hela.

Nu har vi kommit överens om att jag trots allt ska betala fullpris för leveransen, trots ett saknat kolli. När leverantören fått betalningen från DHL så skickar dom en ny rulle utan betalningskrav.

Känns inte jättebra men tycker att leverantören varit jättebussig som hört av sig och gjort vad de kunnat nu när DHL schabblade sej, så jag litar på dom.

Så nu sitter jag här alltså och väntar på att DHL ska höra av sig. Hmmm kanske rentav borde pallra mig in i förrådet och måla lite i väntan på att regnet ska avta.

1 kommentar:

  1. Blir ju bra sedan när väl rullen kommit :)
    Jam & Kram!!!

    SvaraRadera